Subject: FW: Isikuandmete kaitse üldmääruse art 6 (1)(f) kohaldumine avalik-õiguslikule juriidilisele isikule
From: "Merit Aavekukk-Tamm" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 14 May 2024 14:17:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Andmekaitse Inspektsioon

Palume infot, millal võiks oodata allolevas küsimuses tagasisidet
advokatuurile.

Lugupidamisega

  Merit Aavekukk-Tamm

  Jurist

  Eesti Advokatuur

  Rävala pst 3, 10143 Tallinn
  Tel 697 9253

   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Merit Aavekukk-Tamm
Sent: Tuesday, April 16, 2024 11:14 AM
To: [email-masked]
Subject: Isikuandmete kaitse üldmääruse art 6 (1)(f) kohaldumine
avalik-õiguslikule juriidilisele isikule

Tere

Eesti Advokatuur palub Andmekaitse Inspektsiooni seisukohta järgmises
küsimuses:

GDPR art 6 (1)(f) ei kohaldata, kui isikuandmeid töötleb avaliku sektori
asutus oma ülesannete täitmisel. Küsimus on, kas avalik õiguslik
juriidiline isik võib mingitel juhtudel olla tõlgendatav kui “avaliku
sektori asutus”? Küsimus on oluline töösuhete kontekstis, ehk et kas
avalik-õiguslik juriidiline isik saab töösuhtes tugineda mh ka õigustatud
huvile (ehk et isikuandmete töötlemine toimuks kas seadusest tuleneva
kohustuse täitmise raames, andmesubjektiga sõlmitud lepingu täitmisest või
õigustatud huvi alusel, mitte nõusoleku alusel).

Lugupidamisega

  Merit Aavekukk-Tamm

  Jurist

  Eesti Advokatuur

  Rävala pst 3, 10143 Tallinn
  Tel 697 9253

   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]